trött på julen..?..

god jul på er allihopa ^^
hoppas att ni får en kul jul, för mig är nog julen slut.
hade kul i fredas och i går och nu ska vi ha de idag, börjar bli trött på julen nu..
tur att de är sista dan idag för annars hade jag tyyp bryte ihop :p
hade inte kameran med mig igår så de bli inge bilder :((((
men kanske senare.
men jag fick typ inget märkvärdig..man får ju aldrig de nu ändån så..

3st prisentkort på gina och ett på H&M

ett vitt linne, kost t-shirt och typ en skickad tröja med typ hål i elr van man nu ska säga

smink & parfym

2200kr

och tyyp mer men just nu kommer jag inte på nåt just nu.
andledningen att jag inte får dyra presenter är typ för jag fick en moppe för 3 månader sen när jag fyllde år..men förfan de är ju jul!
tänker köpa en ny mobil först o sen lär jag kanske dra till sthlm med saj till phe Dear ^^
sen kommer phe Joe på måndag o då ska jag in o köpa hans julklapp oxå så får jag träffa han :D
o efter de skulle jag typ träffa Leo.
men jag lär väll lägga upp vissa bilder sen, men jag är inte hemma just nu så jag har inte min data, men jag kan ju inte andvända min data förs skolan har börjat eftersom jag glömde laddaren på skolan..
haha, åååh vad jag känner mej bra................................
får typ damp, men nu ska jag öppna restan av julklapparna så byebye ;)
 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: