närvös inför uppvisningen..

sitter och skypar med p'aof hos saj medan saj är på sjukhusen för att kolla en sak, så jag stannade hos hon ju själv med hennes pappa o de känns ju kul,, har inte vare på skolan idag så ja missar sista träningen på dansen på elevens val...osså äre uppvisning imorron, jag kommer dö för jag kan inte hela dansen än :o
osså kläderna melinda vill att vi ska ha...tub-top, H-tröja och leggins, inge annat...inte äns shorts elr linne -.-'
alla kommer ju fan klaga som fan efter så jag vet inte ifall jag vill vara med på uppvisningen längre, isåfall ska jag ha shorts elr linne åå mig..tänker fan inte visa magen för hela jävla kastal.
är lite närvös just nu rå..men vi får väll se hur de går :$
men aja.. 
ska typ vila nu o vänta till saj kommer hem, vet inte hur jag ska ta mig hem sen men man kommer säkert på nåt.
o mohammed vill att jag o saj kommer in till stan för han ville prata med oss men jag har inga pengar på busskortet så de blir de inge med stan för mig idag..





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: