börjar blogga igen ^^

aah nu har man ju börja blogga igen, ska försöka blogga lite mer den här gången ^^
men jag skaffade blogg för att jag inte hade nåt bättre gör mig, ;p
haha bara för skoj skull, inte för att jag tror att jag kommer blogga jätte mycke elr så.
men de får vi se, lär väll göra de när jag sitter hemma o inte hat nåt att göra o när jag har tråkkigt, som nu :D
Aah ville bara säga att vi har elevens val nu tills typ på torsag, jag och melinda har en dans o de går typ jätte bra, vi har uppvisning för skolan på torsdag, elr aah....alla som har nåt inom dans/musik/teater elr nåt liknande kommer visa upp de, ska bli kul men jätte pinsamt :p
de gick inte så bra i början tyckte man väll för 4st typ bytte grupp o så de va ju inge kul, sen ville vi inte forsätta men dom andra övertalade oss att föra de så då gjorde vi de, men de tog ju ett bra tag. men nu går de bra :)






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: