kill me now!!

hejhej alla nattugglor.
klockan är 04:57, jag vaknade för ungeför 45min sen och kan inte sova, känner mig as pigg men jag vet inte vrf.
har sjukt ont över hela kroppen från halsen, nacken, axlarna, hjärtat och vänster arm, asso jag kan inte göra nånting utan att de gör förjävla ont!!
kommer  inte äns upp från sängen, och så fort jag ändrar mig hur jag ska ligga gör de ont, varje gång jag flyttar armen sluta de göra ont i typ 5sec, o sen börjar de värre än nånsin.
vill gråta hur mkee som helst för att de gör så ont men de går inte, de kommer inget!
nu bloggar jag för att gröja ut på tiden så jag inte tänker så mkee på de, åååh vilket lidande.
kill me now!!!
ni anar inte hur jävla jobbigt de är, o jag som skulle på stan idag och träffa Leo, men nu kanske de inte blir nåt pga de hära...
jävla äckel arm!!!
de fulase är att de gör ont när jag andas och de är inte träningvärk och jag har ingen aning om vad de är, vill åka in på sjukhusen och kolla de för jag orkar inte mer..
jag har försökt sova i över 1 timme nu men de går inte, jag är så förjävla pigg så ni fattar inte...
kan inte äns röra nånstans på kroppen utan att jag vill dö..!
men de är väll bara att försöka igen då, annars vet jag inte vad jag tänker göra, ringa Anki så hon får köra in mej, nämen jag venne..
Aaah men godnatt så länge då...




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: