kanske sista inlägget till skolan börja..

hejhej, nu sitter jag har med syrran på facebook och lyssnar på "price tag, med jessie J".
har vare i stan och träffat Tirak och saj, vi har vare och handlat och jag har köpt en julklapp till älsklingen, de blev parfym för typ 395kr...
haha, älskling du är inte billig surru ;)
ja jag kan typ inte blogga mer eftersom jag inte får tillbaka dataladdaren först om en vecka..
för datan är ju död, inget skype elr nåt sånt mer först om en vecka..
har alla bilder och sånt på den datan satt,, nu andvänder jag Ankis och doms data men de finns ingen kamera elr nåt.
skit kul..
ja, på nyår nu iallafall ska jag kanske till saj o träffa tirak(imr alltså :p )
har ju egentligen planerat med saj att jag skulle vara med henne på nyår 2 månader innan själva nyåret :p
aah, har köpt kläder men inte vad jag ska ha på nyåret..tycker att man inte behöver nåt speciellt, tänk er dom som typ får panik för don inte vet vad dom ska ha på nyår, de kanske finns sånna.. ;o
iallafall har jag gjort av med mig as mycke, har fan handlat för övet 1000kr.
inet bra..
måste spara ifall jag skia åka till Thailand snart elr nån annanstans ^^
blir inga bilder nu eftersom jag inte har min data och ingen USB till mobilen....
fml.
men nu drar jag så, pusshej ^^





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: