julhandla ^^

hejhej, nu sitter jag hemma på sängen och lyssnar på P'Deras låt, kan bara inte sluta..har typ lyssnar på den 40 ggr i rad nu :p
haha, ja jag kom nuss hem från stan. har julhandlar 2 dagar innan jul..då är ju allt som vanligt.
va och letade julklappar till saj i stan (du är då inte billig bruden! )
ja jag hittade en grej där hon kanske gillade ^^
sen letade jag julklkapp till Melinda, men de va typ svårast att hitta så de blev nåt enkelt, men fan att de kostade oxå, blir du inte nöjd..då jävlar!!! ;)
sen va jag på dollar och köpde klappar till syrran, pappa och P'Joe ;)
haha, efter derå tog man bussen hem och så vare jul hemma, men gran o paket o julbort o allt :p
hahaha va lite självisk och köppte mest saker till mig själv :D

jag idag, dålig kamera..menmen ;)




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: