gott nytt år, pfffff...;s

hejhej :)
just nu ligger jag i sängen o dryyygar..
kunde inte låta bli att blogga lite eftersom jag har så förjävla tråååååkigt!
önskar er en bra nyår och hoppas att ni kommer göra nåt kul.
inte för att jag kommer de precis ;s
fml.
hade ju bestämmt med saj att jag skulle vara med hon o massa andra och ha lite kul på nyår o skjuta raketer och massa annat, men självklart har ju de fuckat upp sig så nu sitter jag fast i måläng,ute på typ landet och kommer inte loss..tror ni att jag gillar de här elr !?!!
skulle kunna göra vad som hälst för att få fira nytt år med mina vänner i de som vi planerat.
ta mig här ifrån snällllllllaaaaaa.................
kommer inte få göra nåt ikv, inte ha lite kul ><''''
jag som ville att de här slutet skulle bli speciellt :/
dom säger att jaf får ta med nån kompis hit, men tror ni att alla mina kompisar kmr fira nytt år hemma elr???
minst an allt komma hit!???
SLUTA TA MITT LIV IFRÅN MEJ FÖRFAAN!!
JAG VILL OXÅ HA ETT NORMALT LIV!!!!
fuck socjävlar!! gå och förstör nånannans liv va!!!
vill inte att någon ska bry sig om vad jag gör, elr joo...men inte mkee..
vill bara att dom ska låta mig va och sköta sitt..
jag är inte annorlunda så vrf ska jag behandlas annorlunda, jag är inget jävla sääärbarn!
fuck this shit!!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: