avslutning + uppvisning..

jo hej.
ville bara säga att vi hade uppvisning idag för skolan, först dansade vi för 8:an och 9:an osså vare ji självklart att jag skulle föra fel o skämas ihjäl..stod typ still i 3 8:or på senen och skämdes..fattade inte vrf jag inte sprang av senen, utan jag stod kvar oc typ dog..
sen skulle vi dansa igen för 4,5,6 och 7:an ochh då tänkte jag att de inte skulle bli lika pinsamt då ifall jag sjorde fel, bara för att gjorde jag inte fel då utan för 8 och 9:an -.-'
lyckad uppvisning?,,NOT!!!
sen när vi skulle plocka ihop våra kläder och sånt fick jag mitt brtyg.
sen drog jag in till stan för och träffa saj så märkte jag att jag glömde dataladdaren på skolan och datan dör snart...
hejdå datan, ses igen efter jullovet!...





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: